بحران آب در ایران

landscape

بحران آب در ایران

 

كشور ايران به خاطر قرار گرفتن در كمربند خشك جغرافيايي و نوار بياباني كه در 25 تا40 درجه عرض شمالي واقع شده است، از شرايط آب وهوايي برخوردار است كه جزو مناطق كم باران جهان بشمار مي آيد. بااين وجودبارش ايران تنها معادل يک سوم متوسط جهاني است.
بر اساس مطالعاتي که صورت گرفته آستانه 80 درصد بارش ميانگين ايران را مي توان مرز وقوع خشکسالي درکشور تلقي کرد که هر قدر اين درصد کاهش يابد شدت خشکسالي افزايش پيدا مي کند. 

ادامه مطلب بحران آب در ایران

امید

برای کلیه کشورها و ملتهای دنیا که در رنج کمبود آب و خشکسالی بسر میبرند نوید تکنولوژی داده میشود که به توسط آن سامانهٔ بارشی را به آن منطقه انتقال داده و برای دراز مدت خودکفایی و بی‌نیازی را به ارمغان میاورد. برای کلی‌ مردمانی که در شهرهایی همچون تهران، اصفهان، اهواز و غیره زندگی‌ میکنند و با پدیده گرد و غبار دست و پنجه نرم میکنند، نوید تکنولوژی داده میشود که به توسط آن جابجایی هوا و ایجاد باد را میسر ساخته و بعد از سالها استنشاق هوای آلوده بالاخره هوای تمیز و مطلوب را تجربه دوباره بکنند. برای وزارت نیرو بشارت این داده میشود که با این تکنولوژی امکان خنکتر نمودن هوا و در نتیجه مصرف کمتر برق برای دستگاه ها‌ی سرمازا مشگل کمبود برق را می‌توان حل نمود. به وزارت کشاورزی  می‌توان نوید محصول بیشتر و مرغوبتر را داد. به وزارت بهداشت می‌توان سالهای سلامت و ملت سالمتر از پیش را داد. و بالاخره به وزارت دفاع می‌توان اسلحه‌های آب و هوایی را پیشنهاد نمود.13062011268

 

تکنولوژی که برای اولین بار در ده ۵۰ کشف و دستگا‌ههای آن توسط دانشمندانی همچون ویکتور شاوبرگر ، ویلهلم رایش، و نیکلا تسلا اختراع شد ولی‌ متاسفانه لابی‌های داروسازی و تغذیه جلوی آن را به توسط دادگاه‌های آن زمان گرفته و حتی کتابها و مقالات مربوط به آن را  سالهای متمادی پشت صندوقهای امانتی غرب ممنوع و محفوظ نگاه داشته‌اند تا مبادا به کتابهای درسی‌ راه یافته و انسانها از زیر استثمار و برده داری رهایی یابند.

 

تکنولوژی که بارها و بارها مورد آزمایش قرار گرفته و عملکرد علمی خود را به صورت موفقیت آمیزی به اثبات رسانده است. در کشورهایی که بوق آزادی بیان گوش ملتهایشان را شبانه روز کر می‌کند، مقالات و کتابهای علمی‌ نمیتوانند بدون اجازه و تأیید لابی‌های سرمایه داری همگانی بشوند.

ادامه مطلب امید

استقلال یک ملت

استقلال یک ملت با عوامل مختلفی‌ در ارتباط می‌باشد. از جملهٔ این عوامل باید استقلال در امر تولید غذا را جزو عوامل اصلی‌ این استقلال بیان نمود. کشور پهناور ایران با آنکه یکی‌ از تولیدکنندگان اصلی‌ انرژی در دنیا می‌باشد، هر از چندگاهی مورد زیاده خواهی‌‌های کشورهایی میشود که برای منافع خود از هیچ چیزی دریغ نمی‌‌نما یند. طی‌ سالهای گذشته شاهد تحریمهای مختلفی‌ از جانب کشورهای غربی بوده‌ایم که هیچکدام اساس منطقی‌ نداشته و فقط با هدف تضعیف فیزیکی جامعه و تضعیف روحی ملت مورد امضا و تایید این کشورها قرار گرفته است.

گذشته از اینها خشک شدن و خالی‌ شدن ابرها قبل از رسیدن به مرزهای ایران ما را بر این شک میاورد که آیا دستان پنهانی بر روی نزولات جوّی مدیریت میکنند که هر ساله خشکسالی بر روی این آب و خاک سایه افکنده است. بحثهای جدی در سازمان ملل در باره گرمايش زمين تصوير کاملی از تغييرات جوی در اختيار ما نمی گذارد. افزايش گازهای گلخانه‌ای برای لايه اوزن بسيار ويرانگر می باشد. ولی وضعيت جوی زمين می تواند بواسطه نسل جديدی از «سلاح‌های بدون کشتار» وخيم تر بشود. در حال حاضر ايالات متحده آمريکا و روسيه به اين توانايی رسيده اند که دگرگونی‌های جوی را زير نفوذ خود در آورند. در ايالات متحده آمريکا اين تکنولوژیhaarp-howitworks از طريق برنامه هارپ تکميل شده 

High-frequency Active Aural Research Program HAARP

که بخشی از سيستم تسليحاتی جنگ ستارگان می باشد . داده‌های جديد علمی حکايت از آن دارد که هارپ آماده استفاده بوده و امکان ايجاد سيل، خشکسالی، طوفان و زمين لرزه را دارد.

ادامه مطلب استقلال یک ملت

انجام آزمایشها در ایران

از اوایل سال ۱۳۸۹ سعی‌ بر این شد که با مقامات دولت در ایران تماس گرفته و تقاضای انجام آزمایشاتی در کویرهای ایران جهت تغیرات آب و هوا بدهیم. از سفارت ایران در آلمان استقبال تلفنی خوبی‌ صورت گرفت که متأسفانه فقط در حد همان تماس تلفنی مانده و حتی‌ به ایران نیز انتقال داده نشد. وقتی‌ از شورای رسیدگی به امور ایرانیان مقیم خارج از کشور اطلاع حاصل کردیم، بلافاصله با آنها نیز تماس گرفته و سعی‌ بر این داشتیم که از طریق این شورا با مقامات ایرانی‌ تماس حاصل بکنیم. این سعی‌ نیز بیهوده بود.

وقتی‌ در خرداد سال ۱۳۹۰ خود به ایران سفر کرده و نزد شورای ایرانیان مقیم خارج از کشور نتیجهٔ کار را سوال کردیم ما را به ادارهٔ مدیریت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری انتقال دادند.

با کمک ستادی به نام ‌ستاد آب و خاک در این اداره موفق به این شدیم که مکانی را در کویر میقان در نزدیکی‌ اراک جهت تست تغیرات آب و هوایی گرفته و در این مکان کلیهٔ آزمایشات خود را به انجام برسانیم.elmi v fanavari riasatjomhoori

در همان روز اول آزمایشات موفق به ایجاد ابر در سرتاسر عرصه عملیاتی‌ شدیم که این نیز از طرف رئیس منابع طبیعی استان مرکزی آقایان مهندس مظفری و مهندس یوسفی که معاون ایشان بودند مورد تأیید قرار گرفت. در روز دوم آزمایشات موفق به بارش شدیم که این بارش به صورت رگبار ابتدا در منطقه عملیاتی‌ شروع شد. حدود یک ساعت باد از آن از منطقه قم و حدود دو ساعت باد از آن از تهران گزارش شد که بارش در آن مناطق نیز به صورت رگبار صورت گرفته است.

ادامه مطلب انجام آزمایشها در ایران